torsdag, mars 18, 2010

Scrapping hemma...

Då har jag gjort lite fler grattiskort...Det var första gången som jag provade att göra kort hemma och då jag inte hade så mycket material att välja mellan så tycker jag att resultaten blev ganska så bra...

Det första gjorde jag åt Jonathan och han tyckte att katten var det bästa på hela kortet...;)

Sen ett till en ung dam på 89 år ...

och det sista till en 13 årig tjej...inte helt nöjd men men...

Stisse hjälper till med att städa efter scrappingen...=)

Ängla sitter och njuter i solen på balkongen...snart är våren här...=)

Mina små underbara katter...så glada så över att äntligen få komma ut på balkongen...=)

Det var allt för den här gången!

Ha dé!/ Maria

1 kommentar:

  1. Jätte fina kort som du gör! Du är jätte duktig! Fina kort på söta katter oxå :)

    SvaraRadera